Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Άχ Ελλάδα σ'αγαπώ ....

Το Σαββατοκύριακο που πέρασε είχα πάει στην Σύρο για μια βάφτιση. Η όλη φάση μου άρεσε, με συγκίνησε και μου έδειξε την δύναμη τις Ελληνικής κοινωνίας - μπορώ να πω ότι μου έδωσε τροφή για αισιόδοξη σκέψη. Είδα την συνοχή τις Ελληνικής οικογένειας, την επιμονή μας να τηρήσουμε τις παραδώσεις μας, το μεγαλείο τις απλότητας και τις αυθεντικότητας και πάνω από όλα την λεβεντιά που την προσωποποίησε ο παππούς του πιτσιρίκου, ετών 86, όταν χόρεψε ένα μάγκικο ζεϊμπέκικο.Καθαρά πρόσωπα παντού που παρόλο την οικονομική κρίση και την κατάρρευση δεν έδειχναν να φοβούνται για το μέλλον - όχι τόσο λόγο άγνοιας ή αναισθησίας, αλλά γιατί δεν φοβούνται να αντιμετωπίσουν το μέλλον. Σίγουρα δεν μιλάω για 'δήθεν', 'lifestyle-άτους' νεοέλληνες αλλά για τίμιους, απλούς  και εργατικούς ανθρώπους.


Υπάρχει ρε γαμότο καλό υλικό σε αυτή την χώρα και μπορούμε να προκόψουμε - χρειαζόμαστε κάποιον να μας δώσει ένα όραμα και μια κατεύθυνση. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ? ?

Ταιριάζει δεν ταιριάζει, αυτό μου έρχεται στο θολωμένο μου μυαλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου